acasă  Public Euroconsulting  oferta job  resurse umane  clientii nostri  oradea  formular de contact  oradea  franciza  cd resurse umane de la a la z  contact  cd resurse umane de la a la z  Romanian English
e-mail: Vreau un cont
parola: Reamintire parola
http://publiceuroconsulting.ro/index.php?act=servicii&idp=13#servicii http://publiceuroconsulting.ro/index.php?act=servicii&idp=7#servicii http://publiceuroconsulting.ro/index.php?act=servicii&idp=21#servicii http://publiceuroconsulting.ro/index.php?act=servicii&idp=3#servicii
1 2 3 4
recrutare

Gasirea celor mai buni specialisti in domeniul dumneavoastra de activitate poate fi o sarcina dificila care necesita ...
 detalii »
formare
profesionala
Curs acreditat de Min. Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si Min. Educatiei si Cercetarii! ...
 detalii »
adm.personal
si payroll
Administrarea resurselor umane va exonereaza de responsabilitatea organizarii unui departament birocratic ...
 detalii »
marketing
Marketingul va ajuta sa va promovati afacerea in cel mai exact mod cu putinta. Prin serviciile de marketing comunicarea va fi una personalizata!
 detalii »
 

  » acasa
  » despre noi
  » servicii
  » oferta job
  » clientii nostri
  » formular de contact
  » franciza
  » contact

       Oferta job
Responsabil activitate financiar-contabila

Departament: Finante/Contabilitate
Localitate: Focsani-Vrancea
Tip job: full time
Nivel cariera: mid-level/ peste 3 ani experienta
Descriere job: Responsabilitatile Postului:
-Dezvolta si revizuieste sistemele de raportare financiara pentru a raspunde nevoilor societatii;
-Intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre managementul superior al societatii;
-Asigura, urmareste si verifica efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile;
-Elaboreaza analiza contului de profit si pierderi;
-Urmareste cash-flow management;
-Calculeaza si analizeaza indicatorii financiari de performanta ai firmei;
-Elaboreaza strategiile privind costurile si administrarea bugetelor;
-Mentine relatia cu autoritatile de control si taxe;
-Indruma si/sau controleaza activitatea contabililor cu care colaboreaza (4-6 persoane in department);
-Urmareste evidenta relatiilor financiare cu partenerii companiei;

Se ofera:
-Pachet salarial atractiv de recompensare;
-Suport asigurat pentru relocare + prima de relocare (locul de munca fiind in Jud. Vrancea, inclusiv familia angajatului va fi sprijinita daca va fi cazul);
-CIM perioada nedeterminata;
-Autoturism de serviciu;
-Telefon si laptop;
-Program de lucru: L-V: 8.00-17.00, cu pauza de masa!

Odata cu aplicarea la acest JOB prin trimiterea Cv-ului dvs. catre Agentia de Resurse Umane - Public Euroconsulting, in mod direct sau pe orice platforma online de locuri de munca, va exprimati acordul expres ca aceste date sa fie prelucrate de compania noastra pentru o colaborare profesionala.
Toate aplicatiile sunt tratate strict confidential, iar pentru orice nelamurire/sesizare va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: juridic@publiceuroconsulting.ro, tel: 0728/957.877, 0359/801.090, www.publiceuroconsulting.ro
Companie: Public Euroconsulting
Descriere companie: Public Euroconsulting te ajuta sa faci fata noilor provocari din cadrul pietei muncii, in continua evolutie.
Noi reinventam serviciile de recrutare si incercam sa fim aproape de clientii si candidatii nostri, oferindu-le sfaturi pentru a lua cele mai bune decizii.
Activitatea desfasurata de noi, ne recomanda ca specialisti in recrutare pentru toate domeniile de activitate.
Public Euroconsulting identifica posibilitatile existente si potentiale din cadrul pietei muncii si face ca totul sa devina mai rapid, mai sigur si mai eficient!
Public Euroconsulting aproape de COMPANIA TA, aproape de TINE!

Clientul nostru este o companie din industria textila, producator articole de imbracaminte pentru export catre cele mai apreciate branduri internationale: Prada, Maxmara, Versace.
Descriere candidat: Cerinte necesare ocuparii postului:
-Studii Superioare Economice cu licenta (Contabilitate, Finante, Banci);
-Experienta intr-un departament financiar minimum 6 ani, de preferat productie;
-Limba Engleza si limba italiana - optional, constituie avantaj;
-Bune cunostinte operare PC + alte programe specifice contabilitatii computerizate;
-Personalitate puternica (indiferent de sex) si  bine organizata;
-Abilitati de comunicare, planificare, coordonare, analiza, sinteza, viziune;
-Cunostinte de legislatie financiar-contabila la zi;

Oferta: oferta salariala excelenta
Data: 15.02.2017

trimite cv [Trimite unui prieten] yahoo [Trimite prin YM] print job [Print Job]
[Aplica la acest job] Back/Inapoi
       Despre noi
» Misiune
» Valori
» Echipa noastra
» Premii obtinute
       Stiri si testimoniale
Programare CURSURI - NOIEMBRIE 2017
    Black Friday pentru inscrierile realizate la CURSURILE de FORMARE ...
Programare CURSURI - OCTOMBRIE 2017
Dorim sa anuntam inceperea unor noi grupe de CURS in ORADEA, ARAD, SATU-MARE, CLUJ-NAPOCA, BUCUR ...
50% GRATIS la oricare CURS in perioada 30.08 - 08.09.2017
Inscrie-te la ORICARE CURS in perioada 30.08 - 15.09.2017 si ia un prieten cu tine pentru a se ...
Programare CURSURI - SEPTEMBRIE 2017
Dorim sa anuntam inceperea unor noi grupe de CURS in ORADEA, ARAD, SATU-MARE, CLUJ-NAPOCA, BUCURES ...
[ ... mai multe]
 
 Newsletter
Pentru a primi ultimele noutati introduceti adresa de e-mail: