acasă  Public Euroconsulting  oferta job  resurse umane  clientii nostri  oradea  formular de contact  oradea  franciza  cd resurse umane de la a la z  contact  cd resurse umane de la a la z  Romanian English
e-mail: Vreau un cont
parola: Reamintire parola
http://publiceuroconsulting.ro/index.php?act=servicii&idp=13#servicii http://publiceuroconsulting.ro/index.php?act=servicii&idp=7#servicii http://publiceuroconsulting.ro/index.php?act=servicii&idp=21#servicii http://publiceuroconsulting.ro/index.php?act=servicii&idp=3#servicii
1 2 3 4
recrutare

Gasirea celor mai buni specialisti in domeniul dumneavoastra de activitate poate fi o sarcina dificila care necesita ...
 detalii »
formare
profesionala
Curs acreditat de Min. Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si Min. Educatiei si Cercetarii! ...
 detalii »
adm.personal
si payroll
Administrarea resurselor umane va exonereaza de responsabilitatea organizarii unui departament birocratic ...
 detalii »
marketing
Marketingul va ajuta sa va promovati afacerea in cel mai exact mod cu putinta. Prin serviciile de marketing comunicarea va fi una personalizata!
 detalii »
 

  » acasa
  » despre noi
  » servicii
  » oferta job
  » clientii nostri
  » formular de contact
  » franciza
  » contact

       Oferta job
Director Comercial

Departament: Vanzari
Localitate: Oradea
Tip job: full time
Nivel cariera: mid-level/ peste 3 ani experienta
Descriere job: Responsabilitatile postului:
-Coordonarea a 8 puncte de lucru din Romania cu 27 de angajati aflati in subordine;
-Realizarea unei viziuni de vanzare si a unui set de strategii in vederea dezvoltarii segmentului de vanzari;
-Mobilizarea resurselor necesare atingerii obiectivelor;
-Clarificarea rolurilor si responsabilitatilor fiecarui membru al echipei de vanzari;
-Colaborarea la organizarea training-urilor tehnice si de dezvoltare pentru personalul in subordine;
-Revizuirea organizarii, impartirii teritoriale si a obiectivelor de vanzare;
-Monitorizarea stricta a cheltuielilor echipei de vanzare si a fiecarui membru al echipei in parte;
-Dezvoltarea planurilor de recunoastere a performantei si de recompensare;
-Atingerea obiectivelor strategice si a planurilor anuale;
-Evaluarea periodica a subordonatilor;
-Echilibrarea intre atingerea obiectivelor  si relatiile din cadrul echipei;
-Masurarea indicatorilor de performanta pentru organizatie si fiecare manager in parte;
-Furnizarea de recomandari si feedback angajatorului pe probleme specifice de vanzare si distributie;
-Coordonarea a 25 de angajati din divizia vanzari: directori generali, agenti de teren si lucratori commercial magazine;
-Crearea unui cadru de lucru propice dezvoltarii personale si cresterii eficientei fiecaruia;
-Responsabilitatea  pentru procesul de comercializare a produselor;
-Dezvoltarea zonei si a portofoliului de clienti;
-Respectarea procedurilor interne si a celor descries in lista functiilor Divizia 2.

Se ofera:
-Salariu motivant negociat in urma interviului;
-Masina de serviciu, (km suplimentari nelimitati in interes personal pe toata perioada relatiei de munca);
-Bonuri de masa;
-Bonuri cadou;
-Bonus anual de performanta;
-Participarea la diverse training-uri tehnice si de dezvoltare;
-Participare la Team Building-uri de 2 ori/an;
-Telefon + laptop de serviciu;

Contact de luni pana vineri, intre orele 08.00 si 16.00 la telefon: 0728.572.880 sau e-mail: recrutare@publiceuroconsulting.ro. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Companie: Public Euroconsulting
Descriere companie: Public Euroconsulting te ajuta sa faci fata noilor provocari din cadrul pietei muncii, in continua evolutie.
Noi reinventam serviciile de recrutare si incercam sa fim aproape de clientii si candidatii nostri, oferindu-le sfaturi pentru a lua cele mai bune decizii.
Activitatea desfasurata de noi, ne recomanda ca specialisti in recrutare pentru toate domeniile de activitate.
Public Euroconsulting identifica posibilitatile existente si potentiale din cadrul pietei muncii si face ca totul sa devina mai rapid, mai sigur si mai eficient!
Public Euroconsulting aproape de COMPANIA TA, aproape de TINE!

Clientul nostru este un important distribuitor de materiale tehnice din Europa Centrala, avand 8 puncte de lucru si peste 70 de angajati in Romania.
Descriere candidat: Cerinte necesare ocuparii postului:
-Studii superioare in domeniul Tehnic industrial sau Financiar-Contabil;
-Minimum 3 ani  de experienta pe un post similar;
-Limba Maghiara (avantaj) si Limba Engleza, nivel mediu-avansat;
-Cunoasterea Limbii Romane foarte bine (scris si vorbit);
-Domiciliu stabil in Oradea;
-Disponibilitate pentru deplasari cel putin 50% din timp;
-Bune cunostinte de utilizare a calculatorului;
-Permis de conducere cat. B.

Aptitudini necesare ocuparii postului:
-Gandire analitica;
-Intelegerea indicatorilor financiari si de profit;
-Leadership si impact personal;
-Capacitate de influentare si negociere;
-Capacitate de a lucra sub presiune;
-Capacitate de comunicare B2B si la orice nivel;
-Capacitate de organizare si sortare a prioritatilor;
-Creator si mentinator de relatii inter-personale.
Oferta: salariu motivant negociabil, bonus in functie de performantele atinse, pregatire de specialitate: traininguri/cursuri, masina de serviciu, telefon, laptop, team-building-uri
Data: 14.03.2018

trimite cv [Trimite unui prieten] yahoo [Trimite prin YM] print job [Print Job]
[Aplica la acest job] Back/Inapoi
       Despre noi
» Misiune
» Valori
» Echipa noastra
» Premii obtinute
       Stiri si testimoniale
Programare CURSURI - Mai 2018
  Dorim sa anuntam inceperea unor noi grupe de CURS in ORADEA, ARAD, SATU-MARE, CLUJ-NAPOCA, ...
Programare CURSURI - Aprilie 2018
  Dorim sa anuntam inceperea unor noi grupe de CURS in ORADEA, ARAD, SATU-MARE, CLUJ-NAPOCA, ...
Programare CURSURI - Martie 2018
  Dorim sa anuntam inceperea unor noi grupe de CURS in ORADEA, ARAD, SATU-MARE, CLUJ-NAPOCA, ...
Programare CURSURI - Februarie 2018
  Dorim sa anuntam inceperea unor noi grupe de CURS in ORADEA, ARAD, SATU-MARE, CLUJ-NAPOCA, ...
[ ... mai multe]
 
 Newsletter
Pentru a primi ultimele noutati introduceti adresa de e-mail: